5/4 09

Goddag allihopa!

Kom precis hem från Dala-Järna där jag har varit på konfirmationsinformation, eller vad man ska säga, har ingen aning om vad det heter men man träffar ju präst och går på några gudstjänster innan man konfirmeras, det var det jag gjorde idag i alla fall. Jag tyckte det var rätt tråkigt, men det är tradition i våran familj att konfirmera sig och det känns som en självklarhet att göra det, plus att jag vill göra det också. 
Egentligen är jag ett år försen, alltså jag skulle ha konfirmerat mig förra året, men i Norge är man femton när man konfirmerar sig så jag kände att jag ville va femton när jag gjorde det, så i år är det dags.

Annars ska jag till David ikväll, tills dess vet jag inte vad jag ska göra, mamma lagar ihop någon pastalunch nu i alla fall, sen kanske jag ska gå ut och cykla? Det var rätt länge sen, det ska jag nog göra :)

Hörs senare!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0