9/4 09

Goddag!

Idag är jag inte i skolan. Vet att jag är dum och att det kallas skolk, men jag känner mer för att vara hemma nu. Vi har släkt hemma och idag har vi bara onödiga grejer i skolan. Jag har redan så himla mycket frånvaro, en dag hit eller dit spelar ingen roll för mig längre.

Idag ska jag ut och springa. Det ska bli så skönt, jag har inte sprungit på jättelänge.

Mot kvällen kommer nog Trine, Truls och min morfar!

See ya later

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Julia

Kamilla :/ Du får inte tänka såhär: en dag hit eller dit! Många bäckar små gör en stor å !!



Men jag förstår såklart ändå att du ville vara med släkten också.. :) Hoppas du haft en bra dag , det har vi men vi saknade dig :P

2009-04-09 @ 15:02:20
URL: http://juliajjulia.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0