förberedelser inför tjejkvällen

kom hem för en stund sedan. Jag och Matilda var som sagt på dansföreställning, hur bra som helst! Dansen blev klar ganska tidigt så vi drog iväg mot Äppelbo och stannade på gullängen där A-laget spelade match. Dom vann med 4-1, så bra jobbat!

Matilda ligger i soffan bredvid och vilar och snart kommer Marie och hämtar oss, sen bär det iväg till Vestbergs!

Vi har förberett all mat inför ikväll, det blir tre-rätters!  Förrätt: Kräftstjärtar, oliv och fetaost spett (tror vi i alla fall)
Varmrätt: Fläskfilé med möggelost. Efterrätt: bär med smält choklad med grädde.

Sedan har vi såklart handlat übermycket godis, så nog klarar vi oss ikväll!

Idag känns det verkligen som sommar, jag har sagt det förut också, men idag är det verkligen varmt!

Det blir antagligen ingen blogg för mig ikväll så vi hörs imorgon!

Ha en trevlig lördagskväll!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0