förlåt förlåt förlåt

ber så mycket om ursäkt för hemskt dålig uppdatering idag. Men bloggen ville inte funka när jag kom hem, det gick inte att logga in. Vid halv sex åkte jag till David och då ville den fortfarande inte funka så det blev som det blev!
Jag har då inte mått dåligt för det! Jag har haft en så jävla mysig kväll, helt underbar! Allt känns så himla bra, wiie :)

Imorgon bitti är det knatteträning. Har inte varit där på jättelänge, men imorgon SKA jag! hehe..
Annars så  ska det bli SOOOL imorgon, så underbart! Jag ska sitta ute HELA dagen och på kvällen blir det antingen bada tunna med Linda och några andra eller rockslaget (tror det heter så). Vet inte riktigt vad än, men bada tunna låter otroligt frestande!

Vi hörs sen!

pusssssss

D♥

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Julia

vaaa ? :O Du ska ju på rockslaget med mig !!

2009-04-04 @ 08:52:24
URL: http://juliajjulia.blogg.se/
Postat av: Matilda

och mig !!

2009-04-04 @ 16:50:09

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0