fy för mensvärk

Kom hem från Vansbro vid åtta. Då drack jag lite te, sedan hoppade jag in i duschen. Hade i hårinpackning medan jag kollade på tonårsliv. Ganska länge sen jag packade in håret nu, det behövdes!

Fick hemskickat ett nagelkit från mormor idag, trevligt :) Ni ska få se bild imorgon!

Nu väntar jag på att Tomas och Henriette ska komma, hoppas dom kommer innan jag somnar. Ska bli jättetrevligt att se dom igen!

Imorgon ska jag dra mig till skolan i alla fall, fattar inte vad som händer med mig, jag har blivit så jävla lat. Men jag tycker ändå att jag hade rätt att stanna hemma idag, hade så förbannat ont i magen. Katrine har inte heller mått bra idag, så jag kände att jag ville stanna hemma med henne också eftersom mamma och Roger skulle vara borta hela dagen. Katrine har nämligen spytt och svimmat idag. Tur att jag var hemma va? fyfan för mensvärk alltså!

Ni får sova så gott när det är dags :)

godnatt!♥

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0