Godnatt

Nu ska jag sova. Är så otroligt trött!

Jag gick ut och sprang i ungefär 40 minuter, det var hur skönt som helst, jag hade så himla mycket energi!
När jag kom in blev det ett låååångt stretching-program. Är väldigt noga med det, vill inte bli stel!

Nej, nu faller ögonen igen.

Men imorgon blir det dansföreställning med Matilda, sen på kvällen blir det tjej-kväll med Systrarna Lie (jag och Katrine) Och systrarna Vestbergs( Matilda och Malin)! Fatta va underbart bra det är att vi alla är så tajta i både ålder och sammanhållning. Det är perfekt, alla känner varandra hur bra som helst och alla kommer överens hur bra som helst. Vi pratar verkligen om allt och vi har sjukt kul tillsammans!

Jag har haft en jättebra dag!

godnatt!

David Ekbom Ådahl♥

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0