Ha Ha

Ja, så kan det gå. När jag precis skulle till och öppna dörren för att gå till bussen, kommer bussen i full fart förbi. Oops..
Så nu får jag vänta till kvart över åtta, men det är bara skönt.

Just ja, ni skulle få se nagelkitet jag fick av mormor!

Jag vet inte riktigt hur apparaten fungerar, men jag tror man kan polera, skrapa bort gammal nagellack och fila naglarna med den.

Idag är det vanlig dag i skolan, men gissa vad? Det är våran sista riktiga skoldag innan påsklovet. Imorgon har hela skolan "ägg-tävling". haha, det innebär att alla klasser får en låda med olika saker och redskap. Sedan ska vi bara använda oss av sakerna i lådan för att göra någonting som får ägget att åka iväg så långt som möjligt. Alltså, klassen som har ägget som åker längst vinner. Haha, typiskt våran skola..

Nu ska jag passa på att plocka ihop lite i mitt rum. Hörs senare idag!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0