Laddar

Nu har jag suttit i solen i nästan två timmar och bara tagit det lugnt. Gick in för en stund sedan för att äta och nu ligger jag i min säng och funderar på att sova lite för att hålla mig vaken inatt.

Jag undrar om jag kommer vara helt borta och inte hänga med alls i spelet eller om jag blir mer på hugget och kommer spela skitbra? Det återstår bara att se!

Jag har så jävla mycket rester i skolan nu, jag kommer inte igång heller. Ni vet den här härliga känslan när man är klar med en stor uppgift? Man känner sig så nöjd och stolt. Den får inte jag nu när jag göra klart något, för jag vet att jag har så jävla mycket mer som ska vara klart. Därför blir jag inte motiverad att plugga. Det är inte kul. för jag vill mest av allt i hela världen att allt ska vara klart och att jag bara kan hänga med i det som är nu utan att bry mig om en massa jävla rester. Jag har ju faktiskt bra betyg och har aldrig haft problem med rester eller så. Tänk att en händelse som händer på mindre än en minut kan förändra så jävla mycket. Det är helt sjukt orättvist!

Nu ska jag sova

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Julia

sv: haha, såklart ! ;)

2009-04-17 @ 17:03:13
URL: http://juliajjulia.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0