Läxhelg

Nu har jag precis gjort klart mellankrigstiden, nu slipper jag tänka på det.
Annars ska resten av helgen ägnas åt läxor. Jag måste bli klar med mina rester nu, det är bara så. Usch.. Men tänk va stolt jag kommer vara när helgen är slut.

Jag ska jobba imorgon på förmiddagen, inventering på ICA. På lördag vet jag inte vad som händer, så jag bokar in läxläsning redan nu. På Söndag ska jag döma en match, sen blir det läxor, sen blir det väl David på kvällen. Vilken extremt tråkig helg det kommer bli, men sånna måste man väl ha ibland? Längtar tills på söndag då jag bara kan va med David och ta det lungt och vara nöjd för alla rester som är borta.

Nu ska jag ut i skogen och springa och koppla bort tankarna lite. Sen ska jag fixa mig och åka till Vansbro och träffa Linda, för det är ju Valborg idag, och vad betyder det? Jo, party såklart :D

Hoppas alla får en toppenkväll! :)

puss på er!

Davidälskling<3


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0