Myskväll

Ikväll har jag varit vid David, vi kollade lite på film och tog det lugnt, båda var jättetrötta så det var skönt. Sen gick båda på Tiotåget och jag gick av i äppelbo och David fortsatte till Malung. Han ska till kläppen imorgon, sen på söndag kommer han hem, jag får väl hålla ut! :)

När jag kommer hem sitter hela familjen i köket med tända ljus i ljuskronorna och spelar fia med knuff, är inte det mysigt att komma hem till? Jo!

Imorgon ska det blir fiiiint väder, då ska jag sitta ute och sola näsan, yej :)

Har blivit dålig uppdatering idag, men vi har ju besök och jag vill inte vara osocial.

Hörs imorgon!

God natt, pusss!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0