Nu är dagen över

Nu har jag lagt mig för kvällen. Känns jävligt segt eftersom det är lördag, och det är sista lördagen på lovet. Jag känner att jag vill sitta framför teven med en te-kopp och bara mysa. Nästan så jag vill gå upp igen. Jag tror jag gör det! Haha, tänk vad jag kan övertala mig själv att göra saker bara genom att skriva.

Jag och Katrine var duktiga och tog en cykeltur till Malin och Matilda idag för att lämna en cykel. När vi åkte över bron fick jag lov att stanna och ta kort. Det var så jävla fint nu när isen har försvunnit, bara några isflak kvar och sen lyste solen på så himla fint! Dock dåliga bilder med mobilkamera, men det får duga.


Härliga vårkväll!

När vi kom hem bänkade vi oss framför Robinsson. Har haft en skön Lördag.
Nu ska jag gå upp med Katrine och dricka te och titta på tv.
Åh, imorgon kommer David hem, äntligen! :) Känns som en evighet sen sist.

Ni får sova så gott allihopa!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0