Nu kan jag sova

Mamma ringde för en stund sedan och sa att allt var bra och att operationen gick bra och att dom nu hade fått ett rum där dom skulle sova inatt. Va skönt att veta!
Varför det hade tagit så lång tid var för att dom hade henne på  övervakning efteråt. Själva operationen gick på en timme, men dom hade kvar henne på övervakning några timmar till.
För övrigt så fick jag veta att hennes blindtarm var väldigt infekterad och om vi inte hade upptäckt det igår så hade den förmodligen spruckit och det hade inte varit bra, så tack gode gud för att vi märkte det igår!

Nu kan jag sova skönt i alla fall! Det är helt sjukt att ena sekunden är man så rädd och orolig och skulle inte kunna sova för allt i världen och sen när jag fick veta att allt var bra så blev jag lugn och då blev jag trött på en hundradels sekund. Konstigt.

Godnatttt!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0