Ny kategori

Nu har det kommit en ny kategori till min blogg, nämligen "mamma går ner i vikt".
Jag berättade ju att mamma ska börja träna och så för att gå ner några kilon. Detta gör hon enbart för att må bättre med sig själv och för att få bort fettet som är kvar efter fyra födslar.

Hon frågade om jag kunde skriva om det i min blogg så många följer hennes nya livsstil, på så sätt får hon lite press på sig vilket gör att det blir lättare för henne att träna. Så ja, absolut säger jag! Nu kommer ni få följa mammas nya livsstil!

I nästa inlägg kommer ni få se vad hon väger, vad hennes BMI ligger på och vilket midjemått hon har just nu. Sedan jämför vi igen om åtta veckor. Det här ska bli kul!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0