Orolig

Kvällen tillbringades i Vansbro vid David, jättemysigt! Vi grillade med Andreas och Erika och skrattade en massa, hur trevligt som helst!

Kom hem för ungefär en halvtimme sedan. Katrine fick operationstid vid sju och vid nio var hon fortfarande inte klar. Vad är detta? en blindtarmspoeration ska bara ta 30-60 minuter har jag hört. Fan, blir så jävla orolig. Jag kommer inte kunna somna innan jag vet hur det ligger till, kan mamma bara ringa snart! Jag tänker sitta vaken enda tills telefonjäveln ringer, tro mig!

Nu ska jag gå och vara lite social med familjen!

God natt allihopa!


David Ekbom Ådahl ♥

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Jessica Enström

Hoppas att hon mår bra !:)<33

2009-04-08 @ 11:13:11

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0