Plugg

Nu har jag suttit med Mellankrigstiden en bra stund och nu är jag äntligen snart klar. Har bara några få frågor kvar att reflektera om nu. Skönt!

Jag är inne i en sådan period då jag är sugen på allt, hela tiden. Jag vill jämt ha någonting att tugga på, spelar ingen roll vad, bara det är nånting. Jag kan inte gå igenom köket utan att öppna kylskåpet eller skaferiet, det är helt sjukt!
Jag har i alla fall kommit på ett botemedel! Varje gång jag blir sugen så går jag och tar mig ett glas vatten. Det är inte gott, men suget försvinner helt och hållet eftersom vatten är ganska mättande. Så det passar utmärkt nu när jag pluggar. Då har jag bara ett glas vatten bredvid mig för varje gång jag blir sugen så dricker jag lite och då slipper jag springa upp och hämta någonting för det stör pluggandet så himla mycket. Om jag är sugen på någonting så kan jag inte koncentrera mig, så därför är vattenglaset perfekt!

Nu ska jag gå och äta middag, bakad potatis är det som står på menyn idag! :)

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0