Skolan

Hej bloggen!

Inatt sov jag ju som sagt vid David så jag har stängt ute bloggen lite. Vi hade hur mysigt som helst igår. David gjorde iordning världens godaste mat - kyckling och ris med en jättegod sås. Vi släckte i lägenheten och tände stearinljus och åt middag, hur mysigt som helst!
Sen innan vi gick och la oss kollade vi på långfilmen "australia" med Nicole Kidman och Hugh Jackman. Filmen var ganska långtråkigt, det var först i slutet som den blev bra.

idag hade vi nationella i matte, hur segt som helst. Jag är inte bra på matte så det var riktigt plågsamt att sitta där i nästan två timmar och bara räkna matte. Usch!

Nu ska jag åka hem, sen ikväll är det träning.

Pusss

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0