Solig dag

Idag har det faktiskt inte blivit så jättemycket plugg. Jag läste lite lite spanska när vi satt ute, men det blev ytterst lite, det var så skönt att sitta och halvsova i solen. (A)

Jag tog lite bilder när vi var ute men jag hittar inte sladden till kameran så ni får se dom sen!

Snart åker jag till Vansbro, myyys:)

Imorgon ska jag försöka gå till skolan, känner mig ju bättre nu så.

Vi hörs ikväll!

pussss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: ida

Skönt du känner dig bättre. Hoppas du haft en bra dag i det fina soliga vädret, man blig ju så lycklig när det är så härligt ute. Trevlig kväll=)

2009-04-01 @ 19:54:10
URL: http://kulilulis.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0