stress stress panik

Okej, dagen idag är inte okej!

Kommer till skolan och får veta att vi har Svenska prov imorgon. Inte bra, eftersom jag har domarkurs ikväll. Jag kan en del på svenskan men måste ändå repetera och titta igenom. Så nu blir det effektiv pluggning i två timmar sen dra jag till malung och är där tills nio ikväll, sen blir det plugg när jag kommer hem. Alltså kommer det att bli sent idag också. Jag är så trött på det här!
Som ljuset på tårtan så sa min mattelärare att vi har nat. prov i matte på torsdag så han ville att jag skulle göra klart kapitel fem tills då, jag har knappt börjat på kapitel fyra. Lider ni med mig eller? Jag lider med mig själv.

Min mobil vill fortfarande inte ge ifrån sig bilder, vi får helt enkelt ge den lite tid. Inge outfitbil idag alltså!

Nu måste jag plugga

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0