Sysselsätt er med web-tv

Idag fick jag veckorevyn igen, alltid lika kul, den tidningen är så jävla bra! Har precis bläddrat igenom den och nu ska jag nog sätta på ett avsnitt av paradise hotel, de tär ju sjukt bra, och om man inte har något att göra som jag nu, så är det perfekt sysselsättning!

Imorgon kommer det lite mer släktingar, kul att träffa dom igen!

nej, nu ska jag gå och borsta tänderna sen ska jag lägga mig med datan i knät och kolla på paradise!

Vi hörs imorgon!

godnatt!

David♥


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Julia

sv: Okej :/ Då ses vi inte där heller då.. När ska vi träffas under lovet ? x)

2009-04-15 @ 09:19:53
URL: http://juliajjulia.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0