Tiden går så fort

Nu har jag lagt mig och känner mig ganska redo för att sova.

Dagen idag har varit ganska skön, blev mycket ute i solen och så. På kvällen efter barnen gick och la sig pluggade jag lite SO med mamma, den här gången gick det faktiskt bra. Man behöver nog bara komma igång riktigt och stänga ner allt som har med dator och mobil och allt som kan störa att göra.

Imorgon blir det vanlig skoldag. Tänk er! efter imorgon är det bara en halv vecka kvar typ sen är det påsklov, så himla skönt! Det går så fort. Snart står våran klass på flaket och ropar och firar att vi gått ur nian. Åh, längtar!
Sorgligt att klassen splittras dock..

Ne, nu ska jag sova. Hörs imorgon!

godnatt♥


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Poä

Jag håller helt och hållet med dig ! :D synd att den splittras men sista dagen ska vi göra ihågkommen den ska vi aldrig glömma ! :D

2009-04-02 @ 23:22:31

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0