Trött och solbränd

Nu ligger jag här i Katrines säng och väntar på att Victoria (bonuskusin på 7 år) ska somna. Nu när jag lade mig ner kände jag verkligen hur slut jag är! Inte nog med det, ansiktet är varmt som satan också, det kokar. Fast jag ska inte klaga, det är grymt skönt med sol!

Nu tror jag Victoria har somnat så nu ska jag gå ner till dom andra igen, sen ska vi ut på nattpromenad i skogen, scary va? woooh!

Bilder kommer nog in imorgon, kommer va dödsslut sen när vi kommer in så jag kommer nog att somna efter noll minuter, men vi hörs imorgon!

Sov gott allihopa, hoppas ni har haft en bra påskafton!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Julia

sv: haha, kul att du gillade den då x)

2009-04-12 @ 09:56:23
URL: http://juliajjulia.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0