Världens längsta natt

Nu är jag äntligen hemma efter den längsta, jävligaste natten i hela mitt liv. Usch. Jag älskar att spela fotboll men inatt var det inte kul. För det första mötte vi lag som spela en eller två divisioner högre än oss, sen var man så trött så det enda man tänkte på var sin sköna säng och ett varmt, gott täcke plus att det var typ 5-7 minusgrader ute så man frös häcken av sig. En lyckad natt? Nej jag tror inte det. Tror inte jag är den enda som tycker så heller. Det ena laget pallade inte mer så dom lämnade WO (Walk-over). Jag förstår dom!

Visst det var kul att umgås med laget, det var verkligen skitkul, alla var övertrötta och sa massa knäppa saker och alla skrattade åt allt. Det var kul. Men att springa runt på en fotbollsplan mitt i natten när det är typ 5 minusgrader ute är inte kul!

Som strössel på glassen kan jag ju säga att vi förlorade alla matcher. Vore det inte för det laget som lämnade WO hade vi kommit sist, men nu kom vi i alla fall näst sist!

Jag kom hem runt halv nio. Så nu har jag nyss ätit frukost och nu kan ni ge er på att jag ska gå upp och lägga mig i mamma och Rogers MJUKA säng och sooooova. mmmmmm!

Grattis till mamma idag också som fyller 36! :)


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Julia

NU JÄVLAR HAR DU MISSAT NÅT KAMILLA! DU SKULLE HA ÅKT TILL MALUNG IST !

2009-04-18 @ 11:00:01
URL: http://juliajjulia.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0