varm dag

Kom precis hem från Vansbro.
Var först på rockslaget och kollade på några band sedan stack vi till Selins och satt där och väntade på tåget. En ganska skön kväll!

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, har jättetråkigt... Imorgon måste jag upp tidigt för att åka till Dala-järna på nå konfirmationsinformation (?). Ah, i alla fall, jag ska vara där halv tio(:O) alldeles för tidigt! 
Hoppas det blir sol imorgon också så man får lite eftermiddag ute i solen i alla fall. Har haft det så jävla härligt idag. Har varit ute precis hela dagen och bara njutit av solen. Ett tag somna jag till och med. Det är helt sjukt hur himla mycket solen värmer redan nu.
Vi var ju och grillade vi Sonja idag också. Hennes vägg är helt unik, den blir jämt så otrolog varm, och då menar jag verkligen jävligt varm. Eller alltså, det är jävligt varmt mot väggen eftersom solen lyser på där precis hela dagen. Gissa hur många grader det har varit där idag? jo, 50 jävla plusgrader! :O Shit, det gick knappt att sitta där. Hur blir det då till sommaren?

See ya!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0