Vårsolen skiner och alla är glada

den här dagen är helt underbar. Solen skiner och är hur varm som helst och alla är sitter ute och pratar och är glada!
Det är hur härligt som helst! Nu håller alla på att göra iordning till grillning också, det känns verkligen som en varm sommardag mitt i juli, kan det bli bättre? Jo, det vore bättre om David var här, men annars är allt toppen!

Jag knäpper kort för fullt så ladda nu, för ikväll blir det mycket att titta på!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: BJERNHAGEN

- Vill du vara bland de första att spana in oss?

Ny egen music med mig som sångerska. :)

We're shadow of the room and we're heading against the top!

<3

2009-04-12 @ 15:33:59
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0