4/8 09

God morgon!  Idag ska jag bara jobba 5 timmar, efter det har jag inga speciella planer. Jag har tappat bort min mobil också, så ingen får tag på mig. haha. Aja, ni som vill nå mig får höra av sig hem!

Nu på morgonen har jag målat naglarna med nagelförstärkande medel. Naglarna blir så himla torra, eller jag händerna överhuvudtaget, av att handskas med pengar och papp och sådan hela dagarna. Får försöka vårda händerna så gott det går! Jag smörjer ständigt in mig med handkräm, så att mina händer blir torra på det sättet är ingen risk, men man känner sig "torr" efter en dag på jobbt.

Vi får höras när jag kommer hem, pussss!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: jonna

Jag har missat. Vart jobbar du ? :)

2009-08-04 @ 13:47:55

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0