huvudvärken ger sig aldrig

Hej hej, och sorry för kass uppdatering.. Idag har jag varit i skolan en och en halv timme, verkar helt okej :)

senare ska jag till farbror doktor och kolla min hals och min feber osv. Och ja, jag är nervös.......
Ikväll ska jag sova vid David, sen imorgon bitti åker vi på en hemlig utflykt med klassen och är borta tills på onsdag så mig hör ni nog inte av förens på onsdag eftermiddag!

Dagens outfit;

Blus Gina Tricot
Jeans Bik Bok
Nitarmband BikBok
Stor ring H&M

Till det hade jag min skinnjacka från chicy.se och converse

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

hej :) vart går du i skolan frökenlilla? :)

2009-08-18 @ 14:37:00
URL: http://josefinelinnemork.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0