Lite längre fram i tiden



Tänk om man hade mer pengar, mer tid och inte gick i skolan, då skulle jag köpt mig en sån här underbar sötnos NU!

Tro mig, i framtiden ska jag ha en mops, finaste hundarna i hela världen tror jag! Titta bara, visst smälter man?

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Simone

Svårt att hitta en så sönderavlad hundras, de är ju synd om dom. Jag förstår inte hur man kan vara så elak mot en hund, dom kan knappt andas. Men det är så idag, dom flesta avlar för att få snygga och fina hundar... Människan är sjuk!!!

2009-08-07 @ 20:38:29
Postat av: henriette

så morsomt...jeg og tomas skal kjøpe en sånn nå når vi får penger..jeg har jo ønsket meg en sånn siden jeg var 16 år..

2009-08-10 @ 12:27:07

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0