scary as hell

Jag vet, jag la inte in  några bilder igår, bad me! Jag hittade inte sladden...

Jag är fortfarande skakis, det här var ingen rolig natt.. Klockan 01.04 ringde min mobil, dolt nummer.
Yrvaken som jag var svarade jag. I andra sidan luren hörde jag en gråtande röst som sa; "Snälla hjälp mig! Jag hittar inte min mamma, jag är jätterädd."  Ett chockat "va?" kommer från mig och personen fortsätter; "Snälla, du måste hjälpa mig, jag hittar inte min mamma och jag vet inte vad jag ska göra"  Personen grät.  Jag blev asrädd och la på...

Efter jag lagt på började hela kroppen skaka. Rösten gick rätt in i ryggmärgen och en lång äcklig rysning gick genom hela kroppen.  Jag kunde inte röra mig, så rädd var jag.

Fyfan, det tog lång tid innan jag somnade igen. Hemsk natt..

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0