Svelvik i bilder - del 2


Dagen efter kom tante (faster på svenska) med sin familj. Vädret var på topp då med så det passade utmärkt med en båttur

stekhet

Säkerhet före allt, så jag körde på en go gammaldags orange flytväst med jeansskjorta utanpå för att det var lite kyligt

flirty girl

På kvällen blev det grillning igen.

(förlåt att inte jag syns på så många bilder, men jag gillar att va fotograf)

Dagen efter åkte vi över med båten till Holmsbu och tittade lite, då var det min bejb som körde

Vädigt fint ställe med en väldigt fin pojk

Senare på eftermiddagen tog jag och älskling båten själva och la oss här och solade i nästan tre timmar, så underbart skönt!

ice cream time

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0