året som gått


Jag får väl följa bloggtrenden och göra en "året som gått" lista. Hmm, undrar vad jag har hunnit med i år...


druckit alkohol ööhhhhh
rökt vatten pipa ööööh
däckat ööööh
fått minneslucka ööhhhhh
varit kär ööhhhhh
älskat / älskar någon av motsatta kön ööhhhhh
fått ett sugmärke ööööh
gjort ett sugmärkeööööh
haft oskyddad sexööhhhhh
haft ett förhållande i över en månadööhhhhh
kysst en främlingööhhhhh
strulat med någon av samma könööööh
strulat med någon av motsatt kön ööhhhhh
sovit i samma säng med någon av samma kön ööhhhhh
sovit i samma säng med någon av motsatt könööhhhhh
lekt med någons känslor ööööh
gråtit dig till sömnsööhhhhh
vaknat av att jag gråterööööh
skrikit ord som hora/slampa till nånööhhhhh
slagit till någonööööh
blivit slagenööööh
lärt känna över 10 nya människorööhhhhh
åkt skidorööhhhhh
varit på solsemester ööööh (going in february ;))
badat i havet ööhhhhh
haft snöbollskrig ööhhhhh
tittat på en hel fotbollsmatch ööhhhhh
inte sovit på en hel natt ööööh
varit på sjukhuset ööööh
sovit över 12 timmar ööhhhhh
sett en film mer än 10 ggr ööööh
fått IG ööööh
åkt buss i över 10 timmar ööhhhhh (varvat med tåg)
vart ute en hel natt ööööh
har blivit tagen av polisen ööööh
svikit en vän ööhhhhhööööh (ingen aning, det får vännerna avgöra)

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: spacestore

jag gillar din blogg :)

2009-12-29 @ 16:02:41
URL: http://spacestore.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg duhar:)

2009-12-29 @ 16:18:46
URL: http://sibstyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

oskyddat sex, men kära nån.. är du inte rädd om dig själv ? !!!! :O

2009-12-29 @ 19:41:17

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0