pimp this girl





Trots dessa juletider då man ska fokusera på att titta på grejer till andra, kunde jag inte låta bli att dregla øver dessa kedjor och ringar. Tur att man har en snäll tante (pappas syster)

Idag fyller min kära lilla syster,( som nu inte är så liten längre), hela 13 år!! Jag har varit organisatøren (finns det något som heter så?) denna dagen. Tänk va snäll jag är! Fixar frukost på sängen med ljuvlig sång som skär i øronen, sen førsvinner syrran och farmor ett tag och då skyndar jag och tante oss iväg och hämtar Katrines äldsta barndomsvän som hon inte träffat på två år. När Katrine kommer hem igen står hennes barndomsvän och tar emot henne och självklart tappar kära syster hakan och blir väldigt rørd och det uppstår ett väldans kramkalas och mycket glada toner (läs: och tårar!)  Inte nog med det, jag fick allt på film också som ni ska få se sen!

Jag är en väldigt snäll syster och en trogen bloggerska!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: alicia

snyggt!!

2009-12-12 @ 21:35:30
URL: http://juliaochalicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

trogen bloggerska?

uppdatera oftare isf ;)

2009-12-13 @ 16:34:57

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0