16/2 09

Godmorgon :)

Vaknade nyss, är så otroligt trött,blä.. Jag hatar att gå upp så tidigt,  vill helst bara stanna hemma och sova..
Fast nu är det skärpning som gäller, jag lägger mig alldeles för sent nu förtiden!

Har sovmorgon idag iaf, så jag får ta det lungt ett tag till, tycker det är så skönt att gå runt på morgonen och inte göra någonting :) Sen blir det antagligen en promenad till tåget , skönt!

Förövrigt är det träning ikväll!
Nu ska jag gå och äta frukost!

hadebra!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: malin

Vill du ha fler besökare? Klart du vill :) klicka in här www.viraltrafik.se/?Malin det går fort, det är enkelt och de är gratis! :)

2009-02-16 @ 09:12:57
URL: http://lilopauline.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0