8/2 09

God morgon/förmiddag allihopa!

Vaknade ganska sent idag , runt halv elva. Det var sent efter alla morgnar i veckan då jag har vaknat runt nio varje dag.
Iaf så gjorde jag iordning frukost sen gick jag upp och kollade på ett gammalt avsnitt av "the OC" sen när det var klart gick rattatouille på tv1000. Fick dock avbryta mitt i filmen för att gå ner och fösrt blogga sedan efter jag har bloggat nu så ska jag kkä på mig lite långkalsonger och sånt för att sedan sätta på mig täckbyxor och jacka och sen bär det av upp i Hunflen för mitt första slalomåk i vinter! Längtarrr. alltid lika kul!

Måste kila , hade bra! :)

ciao

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0