Avslappnande dag!

Än så länge har det varit en otroligt lugn och skön dag. Åkte upp till Hunflen runt två. Där var Linda och Pär så jag åkte med dom. Vi åkte väl som vanligt i de vanliga backarna. Ja gkände att det i slutändan blev tråkigt så jag tänkte "nej nu jävlar ska dom med i hygge"
Haha , ja dom va ju så dumma som jag hoppades, och ja , dom följde med! :P
Det gick faktiskt bra , jag som trodde att dom skulle ramla hela tiden, eller ja, iaf LINDA. Haha , men gissa vem som gjorde världens tipp?
Aha , det var jag det! härregud , först ligger det ett träd mitt i vägen så jag fick lov att svänga undan. Direkt efter är det typ en gran med fullt i kvistar som hänger ner över vägen. Då kunde man iaf bara böja sig ner för att komma förbi, men det inte jag såg var att det låg ett litet "träd" på backen där också. Även fast det låg ganska långt ner och jag skulle kunna komma över det så fastna jag med ena skidan och flög framåt som den där pungråttan i ICE AGE 2 som sjunger "I belive I can fly". hahah... Då blev det massa skratt iallafall.
Linda och Pär klarade sig fortfarande bra och det var inga problem.
I slutet av banan så dyker problemen upp för mig igen. OH NO!
Jag åkte in med ena skidan i lössnö så skidan fastna och min fot knäpptes lös. Haha , skidan försvann i snön. Den syntes ingenting alls, helt övertäckt. Så då fick jag lov att vända och dra upp skidan hursomhelst. Så det blev ganska krångligt det också.
Det verkar som att man får igen för det om man lurar med någon i svåra banor. Aja , jag skada mig inte iaf, det var bara komiskt alltihopa och alla fick sig ett himla gott skratt!
 
Linda

Pär

Ja , okej , Linda gjorde en tipp som jag fick med på bild

Pär och Linda precis efter stupet i hygge

Nu ska jag städa mitt rum, städa badrummet och sen om jag orkar sätta mig med lite fysik!
duktiga jag!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: mikaela

vet du om linda och per är släkt? :p

det är många som har frågat mig det då vi varit i hunflen hela tiden :p

2009-02-25 @ 21:22:30

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0