dålig internettillgång

Vet att jag inte la in något inlägg igår, men jag har inte haft tillgång till internet någonstans , så det är bara så det är!

Sen har jag väl egentligen inte haft tid heller. Det är mycket som händer just nu. Ni som vet ni vet. Just nu sitter jag iaf hemma vid farmor och farfar och tar det lungt och umgås med dom, Sen kommer tante snart också så det ska också bli skönt.

Idag har jag tänkt att jag ska gå en riktigt lång promenad för att få röra på mig lite, vilket jag inte har gjort på minst en vecka eftersom orket har inte funnits sen har jag varit mycket sjuk , men det är väl bara att ta tag i sig själv , man blir faktiskt MYCKET piggare om man får röra på sig!

Nu tänker jag inte sitta här mer , men HADE BRA allihopa!


 <3

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0