En Norsk Björn Gustavsson?

Tyckte det var hemskt konstigt , förra lördagen satt jag vid min morfar i Norge. Vi kollade först på norska melodifestivalen , sen kollade vi på "guldfisken" där dom delar mut årets bästa reklamfilm. Ja , hursomhelst , så körde 0dom in en barnvagn på scenen. Ingen fatta nånting typ , sen tog dom bort täcket , och gissa vem som kom upp ?  JO , BJÖRN GUSTAVSSON :O  Jag höll på att ramla av stolen , härregud , är Björn kändis i Norge också ? Det var mer än jag visste , och såklart possitivt :) Men ändå , han har inte varit i media i Sverige sen förra året , ska han nu svika Sverige för Norge ?  Vi vill ju ha han här , så vi kan roas av hans roligheter. Han är ju bäst , man kan skratta i timmar av karlen , han är störtskön!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0