Få starka naglar

Detta är undernagellacken som stärker dina naglar , nämligen trind nail repair! 
Jag har själv fått den i present , men jag tror nog att den ska finnas på parfymerier och på tax free osv.

Den är jättebra om du har korta torra svaga naglar som går av stup i kvarten.
Det du gör är att stryka på med ett lager , sedan , 24 timmar efter tar du bort nagellacken med nagellack borttagningsmedel. Efter du tagit bort ,stryker du på nytt nagellack igen , sen samma sak efter 24 timmar igen , ta bort och sen stryka på ett nytt lager. Detta gör du i två veckors tid , du kommer att se en total förbättring!
Lägger man in det i vardagsrutinerna så är det lätt , planera din tid på kvällen så du tar dig tid att ta hand om dina naglar. Även dom är en del av kroppen och behöver tas hand om!

Efter de två veckorna kan du stryka på och ha det kvar tills det börjar flagna , sedan är det viktigt att du alltid tar bort det riktigt innan du stryker på nytt!

Sedan efter ett tag så kan du köra med att ta bort och stryka på varje kväll i två veckor igen, för att hålla kvar styrkan i naglarna.
Det är inte alls komplicerat och det ger verkligen resultat.

Mina naglar växte inte förut , dom var torra och äckliga och sprack hela tden.
Efter jag började att använda Trind har dom blivit starka och inte alls torra och dom växer som bara den.

Självklart är det inte bara nagellacket som gör naglarna fina , utan det är viktigt att du klipper dom regelbundet så alla naglar alltid är lika långa och sen att du filar dom så det inte blir ojämt.

Att göra allt detta , alltså , först ta bort gammal nagellack , sen klippa , fila och ta på nytt nagellack , (ev. ta på nagelbands mineraler/vitaminer. Hade även en sådan flaska förut , men den är slut nu. Den stärker nagelband och finns också på parfymerier och tax free , också i märket trind . ) Tar bara runt tio minuter. Det är ju knappt någon tid , så jag lovar , det har ALLA tid med!

Ta hand om dina naglar!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0