fredagen den 13de februari

då var det fredag den 13de igen. Än så länge har inget otäckt eller jobbigt hänt , det enda var att jag hade lite otur när jag skulle föra över musik från gamla datan till den här. Men det kan väl inte betyda nåt?
 Vad går fredag den 13de ut på egentligen ? Vad har hänt för att det är en otursdag? Jag har aldrig brytt mig riktigt i det där..

Jag försöker iaf komma igång med läxor osv. så just nu sitter jag med fysik , inte så värst kul , är ganska tom i huvudet. Sen vill jag till Kongsvinger i helgen också , det är Rally Norway alldeles utanför farmor och farfars hus , fatta va skönt och kunna sitta i köksfönstret där och kolla på rally! Eller bara gå ut på gården och se fullt i rallykändisar som tutar förbi? Det skulle varit nåt.. Blä , skulle önska jag bara kunde sätta mig på en buss.
det kan väl inte vara omöjligt?

Nej , nu väntar skolböckerna på mig. Vi hörs sen :)

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Poä

Ska du följa med och åka skidor imorn eller ? :D om det inte blir för kallt då :P

2009-02-13 @ 22:04:29

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0