God dag!

Just nu sitter jag i mitt rum med Kajsa bredvid mig , hon sitter och ritar blommor och tränar på alfabetet genom att jag ritar bokstäver och förhör henne sedan ritar hon av dom och förhör mig. Hon börjar verkligen bli duktig!

Det doftar även jordgubb i hela mitt rum , jag har nämligen tänt mitt doftljus som jag fick av Julia i julklapp , det luktar så gott!

Blev inge skola för mig idag , är så otroligt slut efter förra veckan på nåt sätt , den tog verkligen hårt på mig , psykiskt..

Ikväll ska jag till HUnflen iaf , har längtat så otroligt mycket efter att åka slalom!

Jag har börjat prenumenera på veckorevyn också , fick mitt första nummer idag , :) Älskar den tidningen.

Hadebra

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0