God morgon!

God morgon allihopa :)

Sorry för dålig uppdatering igår, jag var i Hunflen HELA dagen, eller ja. Jag åkte dit runt halv tio igår morse , sen vid halv två åkte jag och mamma hem och åt lunch sen åkte vi till Vansbro och köpte hjälm, sen åkte jag tillbaka till Hunflen. Då var klockan runt kvart i fyra. Sen var jag kvar där tills klockan nio på kvällen. Sen när jag kom hem var jag så jävla slut så jag gick och la mig med Kajsa och kollade på "hajar som hajar", ´sen somnade jag.

Efter snowboardåkning, skogsåkning, en MASSA slalomåkning har jag så förfärligt ont i både armar, ben och rumpa. Ah , om jag inte minns fel så kallas det TRÄNINGSVÄRK. aj..

Förövrigt så är min nya hjälm den snyggaste ever, den är dock lik Malins, men det var den finaste, alla andra såg ut som pottor på huvudet, plus att det var den billligaste. Sen hittade jag sjukt snygga matchande glasögon till! perfect.



 min snygga hjälm!


Nu ska jag gå och äta frukost. Få se om jag åker till Hunflen idag, har blivit funferförkyld nu. Är hur hes som helst och täppt i näsan, blä!

Ni ska få bilder från gårdagen snart!

puss


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0