God natt!

Nu har jag varit hemma i en och en halv timme. Kom hem kvart över tio efter träningen. Helt sjukt egentligen att träningarna är så sena på en FRDAGKVÄLL! Men det är väl sånt shit man får ta.

Nu har jag iaf lagt mig i sängen, lyssnar på lite musik. Imorgon ska jag vila, jag är så otroligt slut fortfarande efter veckan i Norge. Jag har inte haft tid att vila riktigt ordentligt, så imorgon ska jag verkligen ta det lungt! Längtar hur mycket som helst!
Ja , jag är ganska deppig nu, nu närmar måndagen sig och jag får bara mer och mer ångest för att vi inte ska åka, plus att jag blir påmind om det hela tiden. Jag vet , jag borde inte tänka så nu, men guuud va skönt det hade varit med två varma veckor och bara få återhämta sig efter allt skit och ta det lungt och MÅ BRA! Asså , just nu är det inte själva semestern jag är ute efter utan att få ta det lungt och må bra helt enkelt.

Nu ska jag sova..

Gonatt allihop :)

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0