I wan't this to be over

Goddag allihopa!'

Nu har vi nyss ätit lunch , Norsk kokkorv med lompe , gott :)

Har varit nere på byn en sväng också idag , köpt lite blommor och ljus osv.
Väntar på att Tone ska hämta oss igen så vi kan åka upp till Brandvald och ta det lungt.


Haha , guess what ? Jag red igår :O :) Har inte ridit på 3 år tror jag , snacka om att det var skönt att få sätta sig på hästryggen. Jag kände mig verkligen "hemma" , helt sjukt , men jag har ridit hela mitt liv sen plötsligt tar det slut. Nej , usch , jag saknar verkligen hästar och ridning. Jag och Trine red i skogen ett bra tag , det var jätte skönt att bara få koppla av och tänka på annat en stund.  Kommer bilder sen.

I övrigt så var vi och simmade igår också , ungefär 40 minuter. Jätte skönt.

Nu ska jag gå och umgås med min familj , om jag kommer åt något internet så skriver jag mer sen!


åh , jag vill till Oslo i helgen...


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0