Jag kan aldrig bestämma mig

i förra inlägget såg ni ju skolan i kongsvinger.
Jag var ju där på öppet hus och då var det så många olika program där , även det jag vill gå. Det var typ som barn och fritid bara att det var mer inriktat på omsorg och barn och ungdomars utveckling osv. "Barn og ungdoms arbeider linjen" hette det. Jag var där och pratade med en lärare om hur det funkar osv.
Jag blev kär , det var så otroligt bra.
Jag har ju önskat att flytta tillbaka , men det har liksom varit svårt eftersom jag inte skulle ha någonstans att bo , men nu har jag en anledning att flytta tillbaka , det är ju perfekt för jag får jju gratis boende för jag kan bo hos farmor och farfar!
Perfekt.  Så jag ska söka dit , är fett pepp på det nu!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0