Lite lyx kan man unna sig

Gud va skönt det var att äntligen springa igen! Känner mig jätte pigg och glad nu :) Jag och Katrine och Moa var det som var ute på en löparrunda. Nu ska vi dricka lite te sen ska jag göra lite Engelska , tänker nämligen göra "prov" imorgon!

Asså ni anar inte vad fint vårat kök blir , det blir skitsnyggt , nu är golvet helt klart inne i nya så nu börjar det närma sig slutet , jag längtar så otroligt mycket till allt är klart. Vi kommer ha Sveriges finaste kök!
 Sådär fint är det i ena änden i det nya köket just nu , och det är bara början , fattar ni hur fint det kommer bli när det är klart eller? åååh , längtar så himla mycket!

Nej , nu väntar nog flickorna på mig , ska dricka en god varm te kopp, mmm :)

Vi hörs sen!

Pusskram

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Jessica

Så grymt fiint. Håller med att det är Sveriges finaste kök :)

2009-02-19 @ 11:35:57
URL: http://jessicaenstrom.se.nu
Postat av: irene

Å så fint kjøkken dere får. Sender mange hilsninger til dere alle om mange koselige stunder på det nye kjøkkenet. Håper vi får se det til sommeren.

2009-02-19 @ 21:22:50

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0