The Holiday

Har nyss kollat på söndagsfilmen på Tv3 Norge. The Holiday var det som visades ikväll , en rolig familjefilm för alla åldrar. Inte hysteriskt bra , men den dög. Det som frestade mig att se den var väl för att både Kate Winslet, Cameron Diaz och Jack Black var med. Tre bra skådespelare!

Efter att ha sett filmen så vill jag iaf träffa den stora kärleken , tänk att se en människa och bara känna att det säger klick och att det är den rätta liksom. Sen bara vill vara med den personen hela tiden , och vara så fruktansvärt kär att man är överlycklig HELA tiden. Usch , jag får dom känslorna efter många filmer , fast det gör inget , jag blir faktiskt på bra humör av sånna filmer :)

Nu ska jag iaf sova , får se om jag orkar skolan imorgon , jag ska iaf försöka. Duktiga mig..


Gonatt!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0