28/1-09

God morgon allihopa :) Sovit gott ?
det har inte jag , har vaknat flera ggr med halsont.

Även idag har jag André när mamma lämnar Kajsa på dagis.

Idag vill jag träna , få se om min hals blir bättre utöver dagen , orkar inte sitta inne och ruttna mer , nu är det dags att röra på sig rikigt igen!

Nu ska jag nog gå ner och äta frukost. Just det , jag lärde mig igår att hur än gott havregrynsgröt är så är det VERKLIGEN inte bra för min mage. Jag hade magproblem hela dagen igår. Ganska jobbigt. gick dock över på kvällen. Så idag blir det antingen det vanliga , smörgås och youghurt , eller så kanske jag ska steka ägg och göra mig en äggmacka ? :)  we'll see. 

Hörs sen!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0