7/1 09

Idag gick jag upp 09.00 för att titta på nyhetsmorgon. Blondinbella var med 09.15. Tycker det är intressant att höra liksom hur hon har lyckats att blir så framgångsrik inom bloggen osv. Tycker det är helt sjukt att det ens går! :)

Vid halvtolv hämtade jag Kajsa på dagis , pratade samtidigt med Irene och fick lite barnlekar , ska ju starta barngymnastik :)

Sen har jag bara suttit här hela dagen , osocialt , jag vet , men jag håller på och fixar med sidan och designar  och så , får inte riktigt till det som jag vill , men jag har ial fått in en IPOD , haha , så nu har jag typ all musik på min blogg , behöver ju inget musikprogram på datan nästan :P hehe. 
 
Får se om det blir Julia idag , mamma vill ha hjälp med barnpass och så eftersom hon är sjuk nu.

Röv , imorgon börjar skolan. ÅNGEEST , svar ja! usch , hatar den där skiten , vill att allt ska va över.

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0