Andra nyårsdag

Nu har det nästan gått 2 dagar i 2009. Än så länge så har det här året vart helt okej : )  Hoppas det fortsätter och blir ett toppenår :)   Jag vill träna men jag har världens fetaste skavsår på hälen så jag vet inte vad jag ska göra för att inte påverka det , nån som har förslag ?

Ska nog åka skridskor ikväll så lite får man ju rört på sig sen kanske jag tar några situps pch lite benträning ;)
kanske ska följa med till Mary en sväng och fika sen ska jag ringa till Lisbeth Eriksson ang. slalompjäxor som hon skulle skänka , fatta va perfekt , jag som behöver pjäxor och sen får jag det gratis , om hon har dom kvar förstås :)

Nej nu blev jag sugen på Kaffe ..

chiniling

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0