babababa i'm lovin it

 ( Max factor masterpiece , världens bästa mascara , man får jättelånga ögonfransar och den ger väldigt mkt liv i ögonen! Finns på de flesta parfymerier , och kostar runt 160 kr)
(Otroligt otroligt otroligt snygga! Ingen tvekan om att jag ska ha sådana! Ska beställa ett par från ellos)
(Natusan -holiday skin. En bodylotion med lite brunfärg i. Funkar perfekt att smörja in sig i efter en dusch! Då kan du se lite skillnad redan dagen efter! Men kom ihåg att tvätta händerna NOGA direkt efter användning! Annars blir du orrange mellan fingrarna och runt naglarna.)
 ( Gliss hair repair. Hårinpackningskur med honunglukt , luktar underbart! Ha i det på blött hår och gnugga in det riktigt i hårbotten och passa på att få på topparna , låt verka i minst 5 min. Sedan skölja ut. Enkelt och håret blir silkeslent och glansigt!)
(Väska från CITYBAG i Norge. Passar bra att ha i skolan och även på stan. Kostar runt 600 kr)

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Jessica Enström

Grymt snygg väska, ska kolla efter en sådan då jag ska t Kreta :P

2009-01-18 @ 19:00:41
URL: http://www.jessicaenstrom.se.nu

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0