Bad freaking stile

Jag måste säga att jag blev besviken när jag fick höra att Gynning och zytomierska hade förolämpat Blondinbella i sina bloggar. Jag som trodde dom var vuxna kvinnor och iaf var lite mognare än så. jag mena Katrin är över 30? och bella är bara 18! Det är väldigt dålig stil och hacka på någon som är så mycket yngre! jag tror att allt hänger på sjalusi! Dom är helt enkelt avundsjuka på att hon är så framgångsrik redan i så ung ålder och att dom känner att hon är ett hot mot dom , rädd för att bli av med sina fans för henne osv. Det kan inte vara något annat.
Såhär är det , om man känner att en person är ett hot så vill man gärna vara elak och snacka skit om den personen för att andra inte ska tycka om den personen. Känner man att personen inte är ett hot, bryr man sig inte om den , och man lägger sig definitivt inte i dens liv. Så det är tydligt att gynning och zytomierska är avundjsuka på Bella.

Kan dom inte bara acceptera läget som det är ? Om de nu är så att dom är avis , så får då Bella ännu  mer uppmärksamhet nu när dom håller på såhär. Häärejisses.

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0